2008. december 24., szerda

Boldog Karácsonyt!

Szeretem a Karácsonyt, megmelengeti a szívemet.
Örömmel készülődöm rá minden évben: szeretem kigondolni, mivel lephetem meg a számomra kedves embereket, a beszerzőkörutakat, mikor e gondolataim konkrét formát öltenek, az ünnepi vásárokat járva beszívni a forralt bor és a fahéj illatát, becsomagolni az ajándékokat, s a szeretteim arcát látni, mikor kibukkan a papírból a meglepetés.

S természetesen a Karácsonnyal együtt járó konyhai sürgölődést is szeretem!
Tudom, ez a blogon sajnos nem igazán látszik, az elmúlt bő két hét – vizsgaidőszak lévén – ugyanis tanulással telt.
Így az ajándékokat is beszereztem már december elején, s karácsonyi „próba sütés-főzést” sem csináltam. No, de sebaj, majd ma élesben…!
Ebből a szempontból, talán épp szerencse, hogy a családban egyedül én vagyok vegetáriánus, s a reformtáplálkozás lelkes híve, így ha elrontok valamit, csak én maradok éhen. :-D
A tervezett ünnepi menüm: tofusült és krumplisaláta. Majd beszámolok róla, hogyan sikerült!
Sütni – nagy bánatomra – ezúttal nem sütök. Ennek kisebb részben az időhiány, nagyobb részben az az oka, hogy a gázsütőnk gyakorlatilag teljesen megbolondult: eddig alul égetett és felül nem sütött, most épp fordítva, a süti teteje már egészen sötétbarna, az alja meg a közepe pedig konkrétan nyers marad. :-( Ennek következtében bioboltban vásároltunk bio-reformos bejglit és a reformcukrászattól szaloncukrot.
Mindezek ellenére én abszolút lelkes vagyok, s bízom benne, hogy jóízű ételek kerülnek ma este az asztal(om)ra! :-)

S hogy mire jó még a gasztro?
Idei ajándékaimat fahéjjal és szárított narancskarikával díszítettem, s az egész csomagolást a természetesség jegyében képzeltem el.
Íme, az eredmények! :-)

Ezekkel a fotókkal kívánok Szép Ünnepet az összes gasztroblogger-kolleginának és kollégának, s minden olvasómnak!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A fotók is csodásak, de élőben még kedvesebb volt látni,a benne lévőkról nem is beszélve...
k

Adéle írta...

Olyan aranyos vagy!
Köszönöm!

:-))))

Adéle