2008. október 6., hétfő

Bon anniversaire!

El sem hiszem, de pont ma egy éve kezdtem…

S annyi kellemes élményt, kedves kommentet, rengeteg ötletet, tanácsot, receptet, s finomabbnál finomabb vegetáriánus étkeket „adott” nekem ez a gasztroblogolással – saját blogom írásával, a többi kollegina és kollega blogjainak olvasgatásával, kommenteken keresztüli eszmecserékkel, s a receptek gyakorlati megvalósításával, kísérletezéssel - töltött egy év!
Szóval,
Bon anniversaire „La Cuisine d’Adéle”!
:-))))))

9 megjegyzés:

Kata írta...

Én is gratulálok és még sok blogos évet kívánok Neked!! :o)

Dulmina írta...

Gratulálok, és csak így tovább! ;)

Sütis néne írta...

Boldog blog-szülinapot! :-)

Marcsi írta...

Gratula-gratula a blogos szülinaphoz.

Adéle írta...

Olyan kedvesek vagytok!

Nagyon-nagyon köszönöm!

:-))))

Adéle

siccike írta...

Éljenek a blogszülinaposak!:-)
További sikeres kísérletezgetést!:-)

Adéle írta...

Siccike!

Köszönöm szépen!

:-)))))

Adéle

Névtelen írta...

Örülök, hogy egy szejtán revcept kapcsán megtaláltam ezt a blogot, és sajnálom, hogy lemaradtam az eddigiekről. Igyekszem pótolni!
További örömöket a blogolásban és a főzésben.
Love, peace & brown rice, ahogy mondani szokták.

Adéle írta...

Kedves Vandorr!

Én is örülök, hogy rám találtál!

Remélem, találsz számodra szimpatikus és jól hasznosítható ötleteket, recepteket a blogban!

Love, peace & brown rice! ;-)

Adéle